KOREKCIJA OČNIH KAPAKA (BLEFAROPLASTIKA)

Korekcija očnih kapaka (Blefaroplastika)

spada u čest zahvat u estetskoj hirurgiji. Sa procesom starenja koža gubi svoju elastičnost, posebno u području očnih kapaka, jer je tu najtanja. Gubitak elastičnosti kože dovodi do formiranja bora oko očiju. Na kapcima se vremenom javlja višak kože u obliku vrećica, nabora i jastučića, što celom licu daje umoran izgled. Korekcija očnih kapaka je operativni zahvat kojim se uklanja višak kože i masnog tkiva na očnim kapcima.

Prilikom konsultacijskog pregleda sa dr Smiljanićem, doktor će vam predložiti najbolju metodu korekcije, upoznati vas sa mogućim komplikacijama i reći vam kakva je neophodna predoperativna priprema (pretrage i nalazi).

Procedura traje između jednog i dva sata i sprovodi se u lokalnoj anesteziji, a može se raditi i u opštoj.  Prave se rezovi na donjem i/ili gornjem kapku koji prate prirodne kožne nabore i linije. Višak kože se uklanja a višaki masnog tkiva se odstranjivanje ili premodelira.Pažljivo ušivanje osigurava gotovo neprimetne ožiljke nakon operacije.

Postoji mogućnost da se jave otoci sa modricama koje nestaju za nekoliko dana, infekcija, ili vidljivi ožiljci.

Konci se odstranjuju 4-7 dana nakon operacije. Korekcija očnih kapaka se često se izvodi u kombinaciji nekim drugim zahvatima (nprm. sa face liftingom). Nakon operacije na oči se stavljaju vrećice sa ledom radi smanjenja otoka. Nekoliko dana nakon operacije pacijent se može potpuno vratiti svojim ranijim aktivnostima. Potrebno je koristiti kremu protiv ožiljaka.