LIFTING CELOG TELA | BODYLIFTING

Lifting celog tela (Total Body Lifting)

predstavlja metodu kojom se uklanjaju viškovi kože i masnog tkiva sa svih delova tela, nastalih obično kao posledica velikog gubitka telesne težine.

Lifting-celog-tela

Prilikom konsultacijskog pregleda sa dr Smiljanićem, doktor će vam predložiti najbolju metodu za oblikovanje, upoznati vas sa mogućim komplikacijama i reći vam kakva je neophodna predoperativna priprema (pretrage i nalazi).

Procedura traje oko 6 sati i sprovodi se u opštoj anesteziji. Zbog velikog obima operacije, ista se obično radi u dva ili tri akta tj. operacije, u zavisnosti od trenutnog i željenog stanja pacijenta. U prvom aktu radi se učvršćivanje prednjeg trbušnog zida (abdominoplastika), zatim se uklanja višak kože sa bokova i leđa i liposukcija butina. U drugom delu Total body liftinga radi se zatezanje nadlaktica(brahioplastika), liposukcija potkolenica, korekcije grudi (zatezanje, podizanje grudi i /ili povećanje grudi implantatima). Takođe, na svim mestima gde je potrebno radi se liposukcija i uklanjanje viška kože.

Postoji mogućnost, iako se retko dešava, da se jave infekcije, krvarenja, modrice i otok. To su normalni simptomi koji se povlače nakon par nedelja. Ukoliko se javi bol nakon zahvata lako se ublažava odgovarajućim lekovima. Ukoliko nastupi jaka bol, trebali biste kontaktirati doktora.

Pacijent obično ostaje u bolnici 3 do 4 dana kako bi bio pod stalnim lekarskim nadzorom. U ovom periodu se gotovo uvek sprovodi autotransfuzija krvi iz razloga jer je operativni zahvat obiman.  Konci se skidaju posle 2 nedelje. Nakon operacije nosi se elastični stezniku periodu od četiri nedelje.Normalnim poslovnim aktivnostima se možete vratiti nakon dve nedelje a teže fizičke aktivnosti poželjno je izbegavati 6 nedelja nakon zahvata.